Або як спілкуватися з дизайн студіями

Якщо Ви хочете отримати якісний друк на тканині, необхідно говорити однією професійною мовою з дизайн-студіями та виробниками авторського текстилю. Пропонуємо базову термінологію текстильного дизайну.

Принт — практично будь-яке самостійне зображення, яке може бути нанесено на тканину. Це може бути малюнок, фотографія, стилізований текст — все, що завгодно. Як правило, принт обмежений спочатку заданими розмірами та погано масштабується.

Патерн — орнамент, або візерунок, створений на повторенні одного, групи елементів або цілої композиції в певному порядку. Безшовна композиція патерну шляхом дублювання елементів може нескінченно «нарощуватися» в горизонтальному або вертикальному напрямках.

Колекція — серія принтів, об’єднаних однією ідеєю або сюжетом, витриманих в єдиній кольоровій гамі та стилістиці. На підтримку колекції, взявши за основу елементи принта, можна розробити тематичний патерн. Який розвиває і розширює стилістику, колірну гамму сюжетів колекції.

Після того, як Ви підібрали принт або патерн — виникає питання як вигідно розташувати зображення для рулонного друку. Ритмічно повторювані зображення називають — рапортом. Зображення примикають один до одного, без перекриття і накладень. Принцип побудови рапорту залишається домінантним серед різних композиційних прийомів.

Можна виділити 5 основних видів рапорту: центрований, прямий, зі зміщенням, цегельний і дзеркальний.

Для того щоб весь задрукований матеріал без залишку був використаний у виробництві, перед дизайнером стоїть важливе завдання розробити патерн з конкретним кроком. Крок рапорту – розмір умовного квадрата, в який вписаний рапорт патерну. Це особливо важливий параметр для промислового друку, який визначить, як буде виглядати дизайн на готовому виробі.

Ми допоможемо оформити Ваші текстильні вироби оригінальними, унікальними принтами та патернами!